islam is de best of life


Monday, April 1, 2013

membangun bersama kepimpinan ulama'

Assalamualaikum sahabat sohabiah yang dihormati.. setelah lama tidak mengupdate blog lama.. aku terlupa password, jadi ku gagahkan diri untuk membuat blog baru.. agar blog kali ni, menjadi santapan rohani buat aku, jua untuk sahabat sohabiah.. Allah...


sahabat.. dalam mengharungi kehidupan yang makin menggila dengan kebuasan nafsu manusia, pasti di sana terdapat mutiara indah yang bersinar.. yang sentiasa menyinari hidup kita.. itulah sang 'ulama'.. sahabat.. ayuh, bangkit.. sudah2 la, memberi alasan, islam sudah berada di tali penghujungnya.. yakni sudah ingin memegang panji kemenangan .. nah, di mana kau berada sahabat.. aku menyeru.. kita kuatkan langkah.. hayunkan semangat juangmu.. andai Allah menghendakkan mati sebagai gantian perjuangan ini.. itu saat yang aku nantikan..

sahabat... jgn dikejar perkara yang tidak pasti, ayuh kerahkan setiap keringatmu untuk islam.. Allah sentiasa menolong hambanya yang menyebarkan kebenaran.. biarpun engkau tidak tertahan penat... ingat.. Allah ada... sahabat.. mari menggenggam tangan bersamaku.. kita berjuang untuk islam, biarpun engkau tidak mendapat penghargaan dari manusia.. Allah menilai usahamu... 

aku sayang islam.. kita mulia kerana islam...

1 comment: